fbpx
فن ومشاهير

رضوى الشربيني ساخرة: لو الراجل طلب لبن العصفور قدميله!

رضوى الشربيني ساخرة: لو الراجل طلب لبن العصفور قدميله!

رضوى الشربيني ساخرة: لو الراجل طلب لبن العصفور قدميله!

  • رضوى الشربيني اليوم
  • الصور رضوى الشربيني
  • صور رضوى الشربيني
  • عدد أزواج رضوى الشربيني

 

الاعلامية المصرية رضوى الشربيني، باتت حديث مواقع التواصل الاجتماعي من خلال تصريحاتها الغريبة والمفاجئة، المستهجنة لدى البعض، خاصة فيما يخص العلاقات الزوجية بين الرجل والمرأة.

حيث سخرت الإعلامية المصرية رضوى الشربيني، من أفعال بعض الزوجات اللاتي يقدمن كل شيء للرجال وتنفيذ طلباتهم وأوامرهم، والتي تهدف منها الزوجات التمسك بالرجل والوقوع في غرامهن.

وتحدثت الإعلامية رضوى الشربيني، خلال حلقتها في برنامجهاهي وبس، عبر قناة cbc سفرة، عن أسباب فشل العلاقات العاطفية التي يكون أغلبها رد فعل عكس لما تقوم به الفتيات ويبذلنه من مجهود لإنجاح العلاقة ولكنهن يتفاجأن بابتعاد أحبابهن عنهن.

وأضافت رضوى الشربيني ساخرة: «لو عايز لبن العصفور اشتريهوله وهو قاعد ملك ميتحركش من مكانه يقوم هو يحبك ويقع في غرامك ويحس إنك مقطعة نفسك علشانه، ولازم تحسسيه إنك مش هتقدري تعيشي من غيره وإن النفس اللى انتى بتتنفسيه ده مرتبط بيه وانك هتموتي من بعده وهتقطعي شرايينك وتنتحري».

واستكملت: «خليه يحس قد إيه انتي متمسكة بيه وان ولاءك ليه يقوم يحبك ويقع في غرامك ويتجوزك، وابقي قابليني وقولي عليا مبفهمش لو عملتي الكلام ده وقعد معاكي شهرين على بعض».

واستنكرت: «ازاى أصلا أشوف وأفكر ازاى الراجل اللى في حياتى يحبني، ان شاء الله عمره ما حبني، اللي يحبني يحبني على بعضي بشكلي وطريقتي وبصوتي الهادي أو صوتي العالي وبشغلي وطريقة لبسي، ولازم يعرف إنه هيحب الباكدج على بعضه وساعتها هيتشال فوق الراس، لو مش بتحبني كده في بلايين من الرجالة على كوكب الأرض غيرك يحبوني وهعرف أحبهم».

واختتمت: «مستحيل أفكر ازاي أرضي راجل، اللي يحبك يبقى زي ما انتى ياما بوسة كبيرة لبابا ولماما واحنا مش عايزينها، واي بنت بتعمل العشر حاجات اللي قولت عليهم يبقى تأكدي أنه ماشي ومش هيكمل معاكي».

Loading

زر الذهاب إلى الأعلى